V oblasti B2B zpracovává vydavatelství profesionální klientské časopisy a weby na klíč pro významné společnosti ve svých oborech. Tvoříme klientské časopisy tak, aby plnily funkce požadované zadavatelem a zároveň byly poutavé a zajímavé pro čtenáře.
75 let PorschePorsche letos slaví 75 od zahájení výroby svých sportovních vozů. K této příležitosti vydáváme časopis popisující fascinující historii sportovních vozů této německé značky. Přináší průřez od prvních vozů, přes ikonickou modelovou řadu 911, přes speciální limitované edice až po pohled do zákulisí divize Motorsport. Časopis vzniká za podpory Porsche Česká republika, a kromě stánkového prodeje bude distribuován adresně vybraným majitelům vozů Porsche. |
|
75 let FerrariLuxusní magazín ze speciální edice časopisu Automobil o značce Ferrari, jejích vozech, historii, osobnostech a životním stylu, připravený při příležitosti jejího 75letého jubilea. Jde o licenci speciální edice časopisu auto motor und sport. magazín vyšel ve spolupráci s importérem vozů Ferrari a Maserati, společností Scuderia Praha, a kromě stánkového prodeje byl distribuován také na stávající a potenciální klienty Ferrari. Na mimořádný úspěch tohoto titulu navážeme dalšími vydáními k historickým milníkům rozličných automobilových značek. |
|
GO!Interní časopis GO! je věnován zaměstnancům petrochemické společnosti ORLEN Unipetrol. Na svých stránkách se každý měsíc věnuje především zásadním korporátním a servisním informacím. Nezapomíná však ani na sportovní či lifestylová témata, která jsou pevnou součástí jeho obsahu. Magazín získal prestižní ocenění v soutěži Zlatý středník 2022, kde se umístil na 1. místě v kategorii Interní tištěný časopis a noviny. |
|
JéHáčkoZákaznický magazín JéHáčko své čtenáře dvakrát ročně informuje o dění ve společnosti Jungheinrich, která se zabývá manipulační a skladovací technikou. Kromě novinek, pozoruhodných realizací a odborně-technických informací je jeho součástí vždy i rozhovor s mimořádnou osobností. Vychází i v rozšířené zaměstnanecké variantě. |
|
JezdectvíModerní časopis o jezdectví, plný malých i velkých reportáží, zkušeností, krásných fotografií, rozhovorů, z domova i zahraničí, určený nejširší jezdecké veřejnosti, s tradicí již od roku 1953. Grafikou lifestyle, obsahem jedinečné populárně naučné periodikum, které na českém trhu nemá obdoby. Hledáme témata, nejlepší autory i fotografy po celém světe, inspirujeme nejen čtenáře, ale i konkurenci. Společnost Business Media CZ, s.r.o. zajišťuje tisk a distribuci. |
|
Katalog PtáčekSpolečnost Ptáček je největším dodavatelem v segmentu topení, plyn, voda a vybavení koupelen. Jejich Speciál není jen katalogem zobrazujícím nabízené produkty. Prezentuje bydlení jako klíčovou součást moderního životního stylu, přináší inspiraci, představované zboží nabízí v širším kontextu. Těšit se můžete nejen na pestrý obsah, ale i kvalitní technické informace. Pomůže zákazníkům lépe se zorientovat při řešení bydlení, představuje i několik konkrétních koupelen, které společnost Koupelny Ptáček realizovala. |
|
finmagazínFincentrum je jednou nejvýznamnějších finančně-poradenských společností u nás. Čeští a slovenští spotřebitelé využívají služeb více než 2 600 aktivních finančních poradců, pro které je finanční poradenství hlavní profesní náplní. Poradci Fincentra jsou k dispozici domácnostem, ale i korporátní klientele v České republice a na Slovensku. Právě kvalita finančního poradenství odlišuje Fincentrum od konkurence. V roce 2015 se Fincentrum umístilo mezi nejlepšími 10 v ocenění Českých 100 Nejlepších. Společnost dbá na pravidelné vzdělávání zaměstnanců a jedním z nástrojů je i Finmagazín – interní časopis, který pro Fincentrum připravuje od roku 2010 naše vydavatelství. Finmagazín vychází 4x ročně v originální české i slovenské verzi, přináší aktuální informace z oboru, vzdělávací články a reportáže z firemních akcí. Na počátku roku 2016 prošel svěžím grafickým redesignem. |
|
Historie a vojenstvíČasopis Historie a vojenství je jediným českým specializovaným vědeckým a odborným periodikem v oblasti vojenské historie s celostátní působností, které vychází od roku 1952. V současnosti se časopis zaměřuje nejen na historii vojenství, ale i na muzejnictví a archivnictví.Posláním časopisu je vědecké zpracování vojenské historie, především české a československé, s důrazem na 20.století, v celé její pestrosti, a to na základě původního archivního výzkumu. Publikovány jsou studie a materiály především k dějinám českého a československého vojenství, dále edice archivních dokumentů, statě o sbírkových předmětech, informace z muzeí a o výstavách v tuzemsku i zahraničí, konferencích či recenze a anotace nových knih a nekrology významných osobností českého a československého vojenství. U všech studií a článků, materiálů i edic dokumentů jsou publikována anglická resumé. Historie a vojenství vychází čtvrtletně. Šéfredaktor: Jaroslav Beránek |
|
Rotary Good NewsRotary Good News je dvouměsíčník celosvětové organizace Rotary sdružující vedoucí osobnosti z podnikatelských a odborných kruhů, které poskytují humanitární služby a pomoc spoluobčanům, prosazují ve všech oblastech svého působení vysoké etické zásady a napomáhají vytváření vzájemné důvěry a míru na celém světě. Na počátku roku 2013 prošel časopis ve vydavatelství Business Media nápadnou grafickou proměnou a dílčími redakčními úpravami. Výsledkem je svěží mladistvý vzhled, díky němuž získal titul na atraktivitě a čtenářském komfortu. Společnost Rotary tak může lépe a srozumitelněji prezentovat své aktivity nejen členům, ale zejména široké veřejnosti. Časopis získal ocenění Fénix 2013, vítěz mimo kategorii Časopisy státní správy, veřejného a neziskového sektoru. Kontaktní osoba: Dana Zuna |
|
Svět plný energieČtvrtletník je určen pracovníkům společnosti Lumius a všem s ní kooperujícím zákaznickým firmám, zájemcům o nejnovější energetické a teplárenské technologie a novou legislativu. |
|
Mazda RevueČasopis Mazda Revue jsme připravovali v letech 2018 až 2020. Jde výhradně o lokálně produkované články, navržené a napsané přímo na míru klientovi. Požadavkem Mazdy je lifestylovější zaměření magazínu, takže v tomto případě je podíl automobily vs. lifestyle přibližně 50:50, přičemž i automobilové články jsou pojaté méně produktově, než bývá v podobných typech časopisu obvyklé. Výsledkem je moderní magazín s dokonale vyváženým obsahem |
|
SIKO magazínMagazín SIKO inspirace sleduje trendy moderního bydlení, přináší novinky, ukázky stylově zařízených koupelen i kuchyní a lifestylovým způsobem je předkládá svým zákazníkům. |